Skip to content

Nákup

Efektívne riadenie nákupných procesov — s precíznym prehľadom, plánovaním a kontrolou. Pomôže vám zabezpečiť plynulé zásobovanie, optimalizovať stav zásob a udržať hladký tok materiálu bez zbytočných prestojov.

Účinné riadenie nákupných procesov.

Nástroj na zabezpečenie zásobovania, pomáha zaistiť efektívne objednávanie a nákup tovaru, materiálu a optimalizáciu skladových zásob.

Dokonalý prehľad o vzťahoch s dodávateľmi.

Úspora času vďaka automatickej previazanosti nákupných objednávok a dokladov.

Optimalizácia dopĺňania skladových zásob pomocou automatických objednávok na dodávateľov.

Komfortné prepojenie fakturácie s účtovníctvom.

Dodávateľské faktúry pod kontrolou. Online overenie IČDPH a bankových účtov dodávateľov.

Agendy nákupu

Vďaka ktorým zvládnete celý proces — od cenových dopytov cez objednávky, fakturáciu, až po správu cenníkov — priamo v systéme. Všetko prehľadne na jednom mieste, s jednoduchou navigáciou a maximálnou efektivitou.

Cenové dopyty

Pre evidencia dopytov u dodávateľov používajú nákupcovia agendu cenové dopyty. Vytvára zoznam dokladov požiadaviek na dodávateľov, z ktorých na jeden klik vytvoríte vystavené objednávky alebo prijaté faktúry.

cenove-dopyty.jpg
Objednávky na dodávateľov

Prišla vám objednávka ale nemáte tovar na sklade? S agendou vystavených objednávok na dodávateľov sa vám to už viac nestane! Pár klikmi vytvoríte objednávky na vašich dodávateľov podľa minimálnych a doporučených limitov zásob. Samozrejmosťou je automatické vybavenie objednávky pri zaevidovaní príjemky alebo došlej faktúry.

objednavky-na-dodavatelov.jpg
Zálohové a preddavkové faktúry

V prípade väčších objednávok je často potrebné, aby ste dodávateľovi zaplatili požadovanú zálohu. Agenda zálohových a preddavkových faktúr zabezpečí korektné spracovanie záloh z hľadiska záväzkov, DPH a vysporiadania preddavkov.

zalohove-a-preddavkove-faktury.jpg
Dodávateľské faktúry

Komfortná agenda dodávateľských faktúr zabezpečuje evidenciu došlých faktúr a ich plynulé prepojenie s objednávkami a skladovými príjemkami. Pre dobrú platobnú disciplínu voči dodávateľom je k dispozícii mechanizmus príkazov na úhradu. Automatické zaradenie do DPH a účtovanie je samozrejmosťou.

dodavatelske-faktury.jpg
Schvaľovanie prijatých faktúr

Agenda schvaľovania je efektívny nástroj pre kontrolu a udržanie poriadku v prijatých faktúrach. Originálna faktúra v PDF sa pripojí k dokladu v systéme a odošle jedným klikom na schválenie. Podľa určenej schvaľovacej schémy prechádza doklad automaticky od jedného schvaľovateľa k druhému. Poskytuje notifikácie a online schvaľovanie cez web.

schvalovanie-2.jpg
Nákupné cenníky

Agenda sleduje dohodnuté dodávateľské ceny na sortiment, ktorý nakupujete. Pri zaevidovaní prijatej faktúry vám systém ponúkne cenu z nákupného cenníka príslušného dodávateľa a upozorní na prípadné rozdiely.

nakupny-cennik.jpg

Referencie

Inšpirujte sa úspešnými firmami a zistite, ako získali svoje kľúčové procesy pod kontrolu.

Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Bc., Ing. Gabriela CiranováÚČTOVNÉ ČINNOSTI
Hlavným poslaním spoločnosti je spracovanie mzdového a finančného účtovníctva. Hľadali sme program, ktorý bude flexibilný a ktorý sa prispôsobí našim požiadavkám. Prácu nám uľahčuje úzke prepojenie všetkých modulov programu, ako napríklad Personalistika a mzdy, Skladový modul, Podvojné účtovníctvo. Veľká pomoc pri každodenných procesoch je možnosť otvorenia viacerých okien naraz. Vďaka EcoSunu dokážeme rýchlejšie skontrolovať účtovníctvo a oceňujeme prepojenie programu s databázou Finstat.
JUDr. Ondrej Bukna LL.M.KONATEĽ SPOLOČNOSTI
Náš CRM systém je veľmi dobrý – evidujeme v ňom všetky činnosti našej kancelárie. Spisy, dokumenty, úlohy, odpracovaný čas, výkonnosť jednotlivých právnikov a podobne. Máme úplný prehľad o tom, čo sa v našej kancelárii deje, ako idú prípady, a to zvyšuje našu prevádzkovú efektivitu. Aj keď nejde o systém pre advokátov, je veľmi otvorený a preto sme si ho nakonfigurovali presne tak ako sme chceli. Porovnávali sme ho s viacerými druhmi špecializovaného advokátskeho software a nenašli sme nič lepšie.

Vyskúšajte

ZADARMO

EcoSun softvér

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás budú kontaktovať v čo najkratšom čase.

Telefónne číslo

+421 435 831 100

Adresa

Hviezdoslavovo nám. 1688/15
Dolný Kubín
Slovensko

Email

sunsoft@sunsoft.sk

Vyplňte kontaktný formulár

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás
budú kontaktovať v čo najkratšom čase.