Skip to content

Sklady a logistika

Rozsiahle funkcie a plná integrácia s fakturáciou a objednávkami.
Každý pohyb tovaru sa automaticky premietne do súvisiacich agend, čo šetrí čas, minimalizuje chyby a zabezpečuje úplnú dátovú konzistenciu.

Dokonalý prehľad v skladovom hospodárstve.

Vďaka jasnej štruktúre a rýchlemu dohľadaniu informácií máte vždy kontrolu nad množstvom, cenami aj disponibilným stavom tovaru. Všetko na jednom mieste. 

Vždy aktuálny prehľad v skladových zásobách.

Automatické prepojenie s objednávkami a fakturáciou uľahčuje orientáciu v dokladoch.

Prepracovaná podpora skladových pozícií, šarží, exspirácií a výrobných čísel.

Automatické objednávanie prepravy s tlačou štítkov uľahčuje prácu a šetrí čas.

Mobilný skladník zvyšuje efektivitu práce skladníkov.

Komplexná a prehľadná agenda prenájmu materiálu.

Agendy skladového softvéru

Umožňia prehľadne spravovať skladové karty, pohyby, inventúry aj ocenenie zásob, pričom všetky údaje sú automaticky prepojené s nákupom, predajom a účtovníctvom.

Katalóg, skladové karty

Katalóg je centrálny zoznam všetkých kariet, kde sa zobrazujú a nastavujú údaje o tovare, materiáli a výrobkoch. Katalógové karty umožňujú nastavenie EAN kódov, predajných cien, merných jednotiek, variantov, dodávateľov s ich číslovaním, parametrov pre eshop a mnoho ďalších. Na skladových kartách sa evidujú skladové pohyby, stavy a rezervácie.

katalog-1.jpg
Príjem, výdaj, inventúra

Prijaté a vystavené dodacie listy sú úzko previazané s prijatými a vystavenými faktúrami, čo výrazne šetrí čas a uľahčuje orientáciu v dokladoch. Agendy interných skladových príjmov a výdajov sú postavené tak, aby čo najviac uľahčili prácu skladníkom. Inventúru je možné vykonať kedykoľvek nad celým skladom alebo vybraným sortimentom s automatickou tvorbou rozdielových dokladov.

prijem-vydaj-1.jpg
Mobilný skladník

Mobilný skladník vám zjednoduší skladové procesy a zvýši efektivitu práce. S mobilnou aplikáciou v prenosnom skeneri dokážete vytvárať skladové doklady – príjem, výdaj, prevody medzi skladmi, inventúru, ale aj kontrolovať doklady a vytvárať prijaté objednávky v teréne. Po synchronizácii sú doklady okamžite viditeľné v skladovom systéme.

mobilny-skladnik-2.jpg
Skladové pozície

Príjem, výdaj a evidencia stavu tovaru na skladových pozíciách uľahčuje prácu skladníkom a zefektívňuje ich pohyb po sklade. Skladové pozície sú podporované aj v aplikácii mobilného skladníka.

skladova-pozicia-1.jpg
Vratné obaly

Evidencia vratných obalov je dôležitá súčasť skladovej agendy. Umožňuje sledovať koľko obalov máte u vašich odberateľov a automaticky podľa toho kontroluje ich vrátenie. Skladový softvér podporuje príjem a výdaj v rôznych obaloch a baleniach. Súčasťou skladového softvéru je aj sledovanie hmotnosti jednotlivých obalov pre hlásenie o odpadoch.

vratne-obaly-1.jpg
Výrobné čísla

Potrebujete sledovať na tovare výrobné čísla? S našim skladovým softvérom to hravo zvládnete. Skladový program sleduje výrobné čísla tovaru od príjemky cez interné pohyby a predaj až po reklamáciu. Samozrejmosťou je okamžité vyhľadanie výrobného čísla aj spred niekoľkých rokov.

vyrobne-cisla-1.jpg
Šarže a exspirácie

Tento modul vám ušetrí čas a poskytne dokonalý prehľad o šaržiach a exspiráciách. Náš skladový softvér ich eviduje od nákupu alebo výroby až po predaj vo všetkých skladových pohyboch. K dispozícii máte okamžitú informáciu o stave jednotlivých šarží na sklade. Šarže a exspirácie podporuje tiež mobilný skladník, aj vo formáte UDI.

sarze-a-expiracie-1.jpg
Preprava tovaru

Rýchla a efektívna preprava tovaru k zákazníkom je čoraz dôležitejšia súčasť predaja. Náš skladový systém podporuje automatické objednávanie prepravy u väčšiny prepravcov (UPS, DPD, GLS, 123 Kuriér, SPS, SDS), umožňuje tlač štítkov a tak uľahčuje prácu a šetrí čas. Náš skladový softvér EcoSun je prepojený s webovou aplikáciou Chameleon pomocou ktorej môžete jednoducho a rýchlo vytvárať objednávky prepravy a tlačiť expedičné štítky, automaticky vytvárať objednávky prepravy u kuriérov a ešte viac.

preprava-tovaru-s-chameleon-1.png
Prenájom materiálu

Ak podnikáte vo oblasti prenájmu materiálu či majetku, tak náš skladový systém vám na to poskytne efektívny nástroj. Od evidencie odberateľa a jeho zákaziek cez jednoduchú tvorbu prenájomných dokladov až po automatické generovanie faktúr za prenájom.

prenajom-materialu.jpg
Reklamácie

Jednoduchá a prehľadná agenda na podrobné vedenie reklamačného procesu. Od prijatia reklamácie cez jej riešenie u dodávateľa až po konečné vybavenie. Aby ste si ustrážili reklamačné lehoty, pri každom reklamačnom prípade môžete okrem termínu zadávať aj úlohy pracovníkom a sledovať ich plnenie .

reklamacie.jpg

Referencie

Inšpirujte sa úspešnými firmami a zistite, ako získali svoje kľúčové procesy pod kontrolu.

Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Peter HabovštiakVEDÚCI PREVÁDZKY
Jedným z hlavných cieľov zavedenia informačného systému EcoSun.Net bolo získať kontrolu, prehľad a poriadok nad každodenným dianím vo firme. Zlepšiť rozhodovací proces na základe predných dát, znížiť chybovosť, zvýšiť produktivitu zamestnancov a skrátiť čas práce. Som presvedčený, že sa nám to aj vdaka EcoSun-u podarilo.
Bc., Ing. Gabriela CiranováÚČTOVNÉ ČINNOSTI
Hlavným poslaním spoločnosti je spracovanie mzdového a finančného účtovníctva. Hľadali sme program, ktorý bude flexibilný a ktorý sa prispôsobí našim požiadavkám. Prácu nám uľahčuje úzke prepojenie všetkých modulov programu, ako napríklad Personalistika a mzdy, Skladový modul, Podvojné účtovníctvo. Veľká pomoc pri každodenných procesoch je možnosť otvorenia viacerých okien naraz. Vďaka EcoSunu dokážeme rýchlejšie skontrolovať účtovníctvo a oceňujeme prepojenie programu s databázou Finstat.
JUDr. Ondrej Bukna LL.M.KONATEĽ SPOLOČNOSTI
Náš CRM systém je veľmi dobrý – evidujeme v ňom všetky činnosti našej kancelárie. Spisy, dokumenty, úlohy, odpracovaný čas, výkonnosť jednotlivých právnikov a podobne. Máme úplný prehľad o tom, čo sa v našej kancelárii deje, ako idú prípady, a to zvyšuje našu prevádzkovú efektivitu. Aj keď nejde o systém pre advokátov, je veľmi otvorený a preto sme si ho nakonfigurovali presne tak ako sme chceli. Porovnávali sme ho s viacerými druhmi špecializovaného advokátskeho software a nenašli sme nič lepšie.

Vyskúšajte

ZADARMO

EcoSun softvér

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás budú kontaktovať v čo najkratšom čase.

Telefónne číslo

+421 435 831 100

Adresa

Hviezdoslavovo nám. 1688/15
Dolný Kubín
Slovensko

Email

sunsoft@sunsoft.sk

Vyplňte kontaktný formulár

Nechajte nám na seba kontakt a naši kolegovia Vás
budú kontaktovať v čo najkratšom čase.